Puii de câini pot veni în noua familie și cu paraziți intestinali, nu doar cu bucuria pe care ne-o oferă.

Azi voi vorbi despre unul dintre paraziții care se localizează în intestinul gros al câinilor.

Ca medici veterinari ne bucurăm să consultăm pui, începuturile frumoase de prietenie între om și animal ne bucură și ne încarcă cu energie.

Pui rasa Bulldog francez

Startul cu dreptul în viața unui pui de câine presupune și examenul coproparazitologic pe care trebuie să îl efectuăm pentru a detecta dacă pacientul nostru are viermișori intestinali.

Examenul presupune ca proprietarul să adune într-un recipient fecale de la câine din 3 momente diferite.

Examenul coproparazitologic efectuat de către medicii noștri veterinari ajută la stabilirea unui diagnostic și de aici se poate da tratament după caz.

Cerem să faceți această investigație pentru a fi siguri că deparazitarea internă acoperă toată gama de viermi (paraziți) intestinali.

În cadrul laboratorului VetCenter, examenul coproparazitologic se realizează prin metoda flotației cu soluție salină suprasaturată și prin examinare directă pe lama.

Trichuris vulpis de la un pacient VetCenter

După stabilirea diagosticului, cățelușul primește tratament adecvat vârstei și greutății lui.

După deparazitarea internă e foarte important să strângem fecalele câinelui pentru ca acestea vor conține ouă de paraziți și se va produce reinfestarea.

Sursele de viermișori intestinali sunt reprezentate de fecalele altor câini pe care câinele nostru ajunge să le înghită.

Ne poți contacta pentru a stabili o progmare telefonic sau prin aplicația Digitail.